Skip to main content
Ring til os

    Brandalarm til erhverv

    Øg din brandsikkerhed med en godkendt automatisk brandalarm til din virksomhed. En brandalarm bliver automatisk aktiveret i tilfælde af brand, så du kan nå at reagere, inden branden udvikler sig.

    Send os en mail
    • Hurtig og præcis alarmering
    • Service og vedligehold
    • Fleksibel løsning
    • Integration med andre løsninger
    Røgmelder i loftet
    En tekniker monterer en brandalarm på væggen i en virksomhed

    Derfor har du brug for en brandalarm i din virksomhed

    Hvis du vil beskytte din virksomhed og dine medarbejdere mod brand, er det vigtigt, at du har investeret i en godkendt og effektiv brandalarm.

    En brandalarm til erhverv vil i tilfælde af brand give varsling via sirener og lys. Den hurtige reaktion betyder samtidig, at branden kan opdages, mens den stadig er mulig at begrænse.

    Med en automatisk brandalarm sikrer du altså, at branden hurtigt opdages, potentielt kan standses, og at du dermed undgår, at den udvikler sig og skaber større skader på bygning eller mennesker.

    Hos Securitas rådgiver, vejleder og sammensætter vi altid en samlet løsning til dig - tilpasset din virksomhed og dit konkrete behov. Få et tilbud på en brandalarm allerede i dag.

    En brandalarm kan detektere selv små brande. Men hvis en brand alligevel når at udvikle sig, er det vigtigt med en evakueringsplan. Her gennemgår en ekspert i brandsikkerhed fra Securitas evakueringsplanen med en kunde.

    Sådan fungerer en brandalarm

    1. Røg, ild eller brand opstår. Hvis der pludselig opstår en brand, er det vigtigt at den hurtigt opdages og at sikkerhedsforanstaltninger kan iværksættes så hurtigt som muligt.

    2. Brandalarmen aktiveres. Brandalarmen registrerer hændelsen, enten grundet røgudvikling, varmeudvikling eller ved aktivering af et brandtryk. Brandalarmen varsler øjeblikkeligt om hændelsen og sender også direkte alarm til brandvæsenet, hvis det er en del af din løsning.

    3. Evakuering. Brandalarmen hjælper med at signalere, så personer kan evakueres. Hvis alarmen er koblet op på et ABA-anlæg og også omfatter automatisk branddørslukning eller sprinklersystemer, vil de også blive aktiveret automatisk.


    Det er nemt og enkelt at sætte personsikkerhed på arbejdspladsen i første række. Med en brandalarm sikrer du, at du og dine medarbejdere eller kollegaer hurtigt kan reagere og komme ud af bygningen, hvis der opstår brand.

    En tekniker fra Securitas i gang med at servicere brandalarmen i en virksomhed

    Hvorfor vælge en brandalarm fra Securitas?

    Når du vælger brandalarm fra Securitas, får du fuldt udbytte af vores erfaring og rådgivning samt service på dine produkter.

    Hurtig og præcis alarmering ved brand
    Med en brandalarm fra Securitas opdager du brand i tide, og hjælpen tilkaldes hurtigt. Det beskytter medarbejdere, værdier og drift, så skader kan begrænses mest muligt.

    Service og vedligehold
    Vores specialister sikrer løbende service, test og vedligehold, så brandalarmen altid fungerer optimalt. Det giver driftssikkerhed og færre bekymringer i hverdagen.

    Fleksibel løsning tilpasset virksomhedens behov
    Hver virksomhed er forskellig. Vi tilpasser brandalarmen til bygning, risici og krav, så du får en løsning, der passer til din konkrete situation.

    Mulighed for integration med andre sikringsløsninger
    Brandalarmen kan integreres med tyverialarm, adgangskontrol og videoovervågning. Det giver jer en samlet sikkerhedspakke med fuldt overblik og hurtig respons.

    • Ofte stillede spørgsmål om brandalarm til erhverv

      Bliv inspireret af vores løsninger og kundecases, og se hvordan du kan styrke sikkerheden og trygheden for mennesker omkring dig.

    sikkerhedsrådgiver fra Securitas hjælper kunde

    Hvad kan vi hjælpe med?

    Er du på udkig efter en sikkerhedsløsning, vil du i kontakt med kundeservice, eller er du interesseret i et job? Udfyld formularen, så kontakter vi dig, så hurtigt vi kan.

    * = obligatoriske felter

    Ved at indsende formularen giver du samtykke til behandling af dine personlige data. Samtykket kan altid tilbagekaldes. Læs mere om behandlingen af dine personoplysninger i vores privatlivspolitik.

     

    Ved at indsende formularen giver du samtykke til behandling af dine personlige data. Samtykket kan altid tilbagekaldes. Læs mere om behandlingen af dine personoplysninger i vores privatlivspolitik.

     

    Beklager, www.securitas.dk understøtter ikke Internet Explorer. For at bruge vores hjemmeside, så prøv at bruge en nyere browser som Chrome, Safari, Firefox eller Edge.